بنیتا بنیتا ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر پاییزی من

**

1392/5/16 14:44
نویسنده : ماماسی
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیز تر از جونم

دخترم وقتی مامانی نشسته شما خیلی کم تکون میخوری و من نگرانت میشم ... وقتی دراز میشکم

مخصوصا بعد از ناهار یا شام بیشتر تکون میخوری

اما من دوست دارم همش تکون بخوری و به من بفهمونی که حالت خوبه عسلم ...

الان تو هفته 23 هستم اوایلش امیدوارم باقی این روزها هم خوب بگذره و شما بیای تو بغلمممممممم

بی صبرانه منتظر روزی هستم که تخت و کمدت رو بیارن و بقیه چیزاتم تکمیل کنیم و به امید خدا سیسمونی

شما رو بچینیم اما خیلی مونده تا اون روز ولی خب دلم به خودت و این چیزا خوشه

عاششششششششششششششششقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دخمل طلا
17 مرداد 92 10:20
اي جونم بنيتا گلي نگران نباش كم كم حركاتشم بيشتر ميشه انشالله اون روز هم ميرسه كه عكس سيسمونيشو ميذاري
مامان ی نی نی
17 مرداد 92 19:05
hatman ba tabadole link movafegham bale
باران
20 مرداد 92 14:10
مامان ثريا عيدد شما هم مبارک همونطور که قبلا گفتم خوشحال ميشم بهم سر بزني